به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

فیلم زندگی من

فیلم سینمایی سریعترین سرخپوست دنیا منو به فکر یه پرسش انداخت!

کدومتون فکر می کنین تو این بیست - سی سال زندگیتون به اندازه 100 دقیقه چیز جالب واسه آدمها داره که بشه ازش یه فیلم ساخت و توی سینماها اکرانش کرد؟ و اگه می ساختن به نظرتون فیلمی زیبا و جذاب بود که ارزش دیدن داشته باشه؟ و اگه جوابتون نه هست آیا حس می کنین با روندی که زندگیتون داره سی سال دیگه زندگیتون به جایی میرسه که تموم خاطراتتون به ۱۰ دقیقه ۱۰۰ بیارزه؟ و مهمترین سئوال : دلتون میخواست طوری زندگی می کردین که فیلم زندگیتون شبیه چه فیلمی از آب دربیاد؟

(جواب خود من اینه که فعلا نه! ولی دلم میخواد که چیزی مثل سه شنبه ها با موری ازش دربیاد! امیدوارم اینقدر یاد بگیرم که بشه...)

نظرات 8 + ارسال نظر
فرشته مهربون یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ق.ظ

من خلاف تو فکر می کنم تمام آدمها یک زندگی منحصر به فرد دارند که حتما ارزش ساختن فیلم و داره ... اینکه تو بگی ممکنه کسی وجود داشته باشه که زندگیش ارزش ۱۰۰ دقیقه ساخت فیلم و نداره یعنی داری به کارگردان زندگی اون آدم توهین می کنی ! من فکر می کنم تمام آدمها یک فیلم شخصی و البته بسیار زیبا دارند بستگی داره کدوم چشم بشینه و اون فیلم و نگاه کنه و برداشتی که می کنه چی باشه ... می شه از زندگی یک جنایت کار یک فیلم بسیار تاثیر گذار ساخت یا از زندگی یک کارمند کوچولو یک فیلم آموزنده و از زندگی تو یک فیلم علمی تخیلی :) .... به کارگردان توهین نکن که فیلم تک تک آدمهاش و با دقت و حوصله تمام ساخته ...

فرشته خانوم٬ ممنونم سناریوی کارگردان نبود. انتخابهای بازیگران فیلم بود. اگه تو بازیگرانی داشتی که انقدر هر روز انتخابهاشون شبیه دیروزشون بود و ژر از روزمرگی و یکنواختی آیا چاره ای برات می موند جز ساختن یک فیلم بیمزه تا حوصله شون سر بره و یه جور دیگه بازی کنن؟

هدی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ب.ظ http://aliyusha.blogfa.com/

نداره . ۱۰۰ دقیقه هیچی نداره . مگه اینکه یه روزایی رو کامل نشون بدن . فیلم؟ هیچی یادم نیس . انگار سالهاس فیلم ندیدم . ۳ شنبه ها با موری رو اما یادمه .
منم خیلی خوشحال میشم ببینمت . به عمار گفتم .هیشکی تو این دنیا نمی تونست به من برنامه نویسی یاد بده . هنوزم بلدم . خودتو خیلی دست کم می گیری استاد جونم .

:)

هدی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ

راستی فحش دوس ندارم . میگن وقتی عصبانی میشی همش ۴ تا عضله لازمه که دستتو دراز کنی و یه مشت محکم بزنی تو دهن طرف . اما اگه وایستی فحش بدی ۱۷ تا عضله لازم داری . این جور موقع ها پایه دعوام . اما خدا ؟
خدام مث تو برنامه نویسه . دنیا رو خلق کرده و قوانینشو تا خود دنیا طبق قوانینش بچرخه .مث فوتبال دستی وای نستاده نخ ما رو بکشه که چیکار کنیم چیکار نکنیم . اگه یه وقت معجزه ای می کنه . شفایی میده . دست برده تو قانون خودش . سر من یکی که بد هوامو داره . اما می خوای فحش بدی بده . مشکلی نیس :)

سرافکندگی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.sarafkandegi.blogfa.com/

من دوست دارم از زندگیم فیلم بسازن. شاید اونجوری بهتر درکم کنن.
اما اگه فعلا این کار رو نمی کنن، دوست دارم بعدها یه فیلمی مثل NEXT رو از رو زندگیم بسازن.

ماکسیم سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ب.ظ

فکر کنم خدا تو این قسمت عدالتش، خیلی خوب برنامه نویسی نکرده، به هر صورت عوارضی میان کاربرها دیده میشه که احتمالا مربوط به Bugهای برنامه میشه. از اینکه یه نمونه اجرایی باشم برای یه برنامه احساس خوبی ندارم، اصلا منصفانه نیست.

نگید که انسانها تشخیص نمیدن و از این جور چیزا که در این صورت پیشرفتی نبود، بهتر بگم با این استدلال ما هنوز تو غار بودیم و از مزه گوشت خام راسوی مرده ای که قبل از گندیدن، پیداش کرده بودیم، لذت میبردیم!!

در مورد فیلم هم، من دوست دارم داستنم تراژیک باشه، با یه عالمه سکانس که هرکدومشون کمیکه و وسط فیلم زندگیم اتفاق میوفته.

امیر شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ

زنهار از این عمر سبک - ای وای از این خواب گران

asal سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ق.ظ

نمی دونم دوست داشتم فیلم زندگیم مثل چه فیلمی باشه ولی دلم میخواد زندگیم مثل تو باشه راستی تا همینجاش هم از زندگیت کلی چیز یاد گرفتم پس ارزشش خیلی بیشتر از یه فیلمه(باور کن جدی گفتمااااا)

کاشکی میتونستی لبخند شیرینی که با خوندن نظرت روی لبم نشست رو ببینی! بخاطرش ممنونم عسل جان... :)

شیدای کوچک دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ب.ظ

دوست دارم یه چیزی مثل فیلم "August Rush-2008" از تو زندگیم در بیاد ! دیدین فیلم رو ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد