به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

متاسفم

خیلی وقته که علاقه مو به حرف زدن از دست دادم.

واسه همینم شرمنده همه دوستان با محبتم هستم که جوابشونو در این مدت ندادم.

اما این یکی رو اگه نگم تو دلم خواهد موند!

یکشنبه حسن کچل بعد از تحمل سه سال سرطان مرد.

اگه نمی شناسینش پست حسن کچل که در مهرماه 1387  نوشتم رو بخونین.

دلم خیلی گرفته...


نظرات 42 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://miracle18.blogfa.com

سلام استاد
واقعا متاسفم آخه 10 سال خیلی کمه برای تجربه ی روزای قشنگ تو دنیا داشتن..
نوشته هاتونو واقعا دوس دارم

الهه پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام
فقط میشه گفت :متاسفم...........................
دنیا بی رحم تر از اونیکه نشون میده .و بی رحم تر از اون
ما ادماها هستیم که اونو این طوری ساختیم

الهه پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ http://nesezer.blogfa.com/

غم عجیبی ته دلم حس کردم...
طفلی...خیلی نخود و کوچولو بوده...

قلقلی پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

منم دلم خیلی گرفتست:)

afshin شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http://too poste ghabli goftam dige chand bar begam? :D

ostad kollan nemidoonam ghazie chie vali ma ham mahze etminan ham daidi mikonim :D

مریم یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام
از این کلمه که خدا بیامرزدش واقعا" بیزارم
از صمیم قلبم امیدوارم انقدر اونجا بهش خوش بگذره که یادش بره چه مریضی سختی داشته و دوران کودکی بدی رو گذرونده
اون تا زمانی که شما به یادش هستین زنده است و با شما زندگی می کنه
تحملش سخت که جوابتو نمیده یا نمیتونی دیگه بغلش کنی و عالی ترین حسنش اینه که صدای تورو میشنوه و تنهات نذاشته
مثل بابای نازنین من
موفق و شاد باشین :)

مهسا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

استاد.....تنها نقطه ی +دانشگاه شمایی.
کی دلش میاد انقدر ناراحت باشی؟ :(

مهدیس یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ http://my-letters-to-me.blogsky.com


سخته وقتی ۱ آدمی میمیره بگی متاسفم...
تلخه وقتی غمی روی چهرهی کسی نشسته تو هم لبخند ژکوندی بزنی و سکوتی تلخ حکمفرما بشه...
مطمئنم محمد مهدی توی این ۱۰ سال تجربه های خوب زیادی از زندگی داشته...و قدر ثانیه های زندگیش را بیش تر از هرکدوم ماها می دونسته...
برای مامان باباش آرزوی شادی و آرامش می کنم...
و برای تو هم ...
(دیروز رفته بودم خانه سالمندان و باز دلم گرفته بود.اومدم این جا که آروم شم و لی...

behnam یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ

salam dustan va ostade aziz
masud jan narahatam az inke hasan in hame dardkeshido natunest ziad lahzehaye qashange zendegy ro tajrobe kone
valy az ye tarafam vasash khoshhalam ke az in hame dardo ranj rahat shodo alan zamane jobrane kutah budane omreshe azab avar budaneshe
pas barash deltang bash valy narahat nabash
un be omide haq khubo khoshe
hatman mikhad az tahe delsh ke dust daranesham khub bashan
pas khub bash masud
hamchenan qovvate qalbe daneshjuhat bash ke behet niaz daran mese hamishe
hamishe shade shad bashin

Efair چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ق.ظ http://efair.blogfa.com

فراموشی مرگه، وگرنه تا وقتی کسانی هستند که به یادتن، حتی مرگ هم تاسف برانگیز نیست.

حسن کچل، لحظه های بدون درد و ناراحتیت مبارک.

ReZa پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ق.ظ

من تعجب می کنم از تحمل بشر. چطور میطونه غم به این بزرگی رو باور کنه.
دیشب داشتم تو یوتیوب یه کلیپ می دیدم که تو استخر شنای یه جا تو تهران مربی شنا بچه هایی رو که بلد نبودن کتک می زد.
بعضی طفل معصوم ها داشتن گریه می کردن. دلم کباب شد.
از دیشب با خودم فکر کردم آزار بچه یکی دیگه داره اینطوری دل منو خون می کنه. حالا اونچه به محمد گذشته چقدر اطرافیانشو ناراحت کرده.
من برای همشون و همه دوستاش آرزوی صبر دارم.
خیلی دلم براش تنگ شده

مهر جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ

دوست منم پارسال رفت باخودم خیلی فکر کردم که چرا من تنها گذاشت بعد فهمیدم چندسال بود که از دیوارهای اتاقش خسته شده بود برای همین رفت!!!!!!!

سارا عدنانی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

افسوس

قلقلی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

شنیدین که میگن:
من به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود؟
وقتی دستام توی دستای داداشم بودو داشت جون میداد من این حسو تجربه کردم.......
دلم برای امیرحسین که فقط ۱۴ سال بیشتر نداشت تنگ شده , دلم میخواست تو این روزهای سخت بهش به عنوان یه مرد تکیه میکردم......:(

صدف سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ http://123sms.blogfa.com

سیلام وبلاگتون عالیه خیلی خوشم اومد...اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم عاشقانه ها بلینک و بعد بهم بگو تا منم تورو بلینکم

مژده شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ

بیدار شدم..اما کافیه؟ یعنی چرا؟ راز زندگی چیه؟! راز بودن....کاشکی یکی جواب میداد .وقتی میگم همه چی بازیه میبینم یهو جدی میشه و وقتی همه چی زیادی جدی میشه به بازی میگیرم......
اومدورفت که چی بشه؟؟؟

یه دوست شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام
اگه بدونین با چه عشقی وبلاگتونو میخونیم اینقدر منتظرمون نمیذارین.بابا مردیم از دلتنگی
راستی خدا مهربون تر از اونیه که بتونه ناراحتی بنده هاشو ببینه واسه همین اون کوچولورو برد پیش خودش تا نذاره اذیت بشه

یه حقیقت شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ

واقعا متاسف نیستم.البته همین که یه کوچولو میمیره آدم دلش میسوزه ولی در کل منم مثل بقیه زیاد متاسف نیستم.هرکیم میگه متاسفه ببینید تا چند روز ناراحته.چون رسمه منم میگم چون اگه با تزویرو ریا نگم متاسفم نظرا در بارم عوض میشه میگم.منم متاسفم.

یه حقیقت شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ

حسن تو شعر بخون می خوام گریه کنم حسن از داد زدن خسته شدم
حسن تو شعر بخون می خوام گریه کنم حسن از داد زدن خسته شدم
حسن تو کوچه راه میره مادرا میدونن
اسمشو رو زبون مثل ترانه می خونن
حسن تو شعر بخون می خوام گریه کنم حسن از داد زدن خسته شدم
حسن تو شعر بخون می خوام گریه کنم حسن از داد زدن خسته شدم

مهسا سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ

استاد دلم خیلی گرفته....کاش منم میمردم.......ازین همه سختیو مشکلاتم خسته شدم....گریم گرفته...اونم خیلی!
دوست دارم گریه کنم...اما انگار نمیشه!
حس میکنم همه از من بیزارن...مطمئنم که بیزارن...هرکی برای کاری باهامه...هیشکی منو بخاطر خودم نمیخواد...شاید خودمو کشتم....تواین دنیای به این بزرگی فقط تورو دوست و قبولت دارم
کاش میشد 1روزی مثه تو شم...کاش میشد همه منو بخاطروجود خودم بخوان..کاش بابام بره..برا همیشه...کاش مسعودم باهام انقدر بد نکنه...آخه من عاشقشم...نمی خوام از دستش بدم...اما انگار برا اون مهم نیست
من که دوسش دارم..منکه شدم هرچی اون میخواد...اما جرا؟جرا این روزای بد تموم نمیشه؟جرا؟

بازم همون یه دوست سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام
آخه مگه چیکار کردیم که دیگه تحویلمون نمیگیرین؟
ما رو که آدم حساب نمیکنین پس لااقل جون ملودی یه چیزی بگین به خدا دلم پوسید
اصلا دا رم اینا رو به کی میگم تو که اصلا نمیخونی

همون یه دوست چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

تو که دستت به نوشتن آشناست/دلت از جنس دل خسته ی ماست/دل دریا رو نوشتی همه دنیا رو نوشتی/دل مارو بنویس
بنویس هرچه که بر ما به سر اومد/بد قصه ها گذشت و بدتر اومد/بگو از ما که به زندگی دچاریم/لحظه ها میکشیم نمیشماریم/بنویس از ما که در حال فراریم/توی این پاییز بد فکر بهاریم

جواب مسعود پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ق.ظ http://tomyprincess.blogsky.com

بچه ها
باور کنین ننوشتنم دست خودم نیست!
گاهی وقتها کلی حرف به دهنم میاد که دلم میخواد بنویسم و گاهی هرچی زور می زنم هیچی به ذهنم نمی رسه که انقدر قشنگ باشه که ارزش نوشتن داشته باشه!
به قول شروین من در حال حاضر به یبوست فرهنگی دچار شدم! یعنی هیچ معنایی به ذهنم نمیاد که بنویسم. کلا حس می کنم با گفتن دونسته هام فقط دارم سر خودمو گرم می کنم و خودمو گول می زنم.

مهسا پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ

استاد فقط بیا و بنویس
هرجی.....بخدا مهم نیس
مهم اینه برا همه ما...اینه که فقط بیای...........
جرا اینم از ما دریغ میکنی/
جرا استاد مهربون و همیشه خندون ترم قبل نیستی؟

امید نیک جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ http://alef-mim-roshan.blogsky.com/

روحش شاد باشه و خوشبخت باشه در زندگی دیگری که شروع کرده و روزی به او خواهیم پیوست همه ما.

همون یه دوست شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

سلاااااااام
چه عجب یادی از ما کردین
ببخشید خیلی سیریش شده بودم.به خدا دست خودم نبود
امیدوارم در سال جدید دچار اسهال فرهنگی بشین تا دیگه اینقدر دلمون تنگ نشه

maryam دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ http://maryamzibatalab.mihanblog.com/

slm ostad
hamishe harf zadan behtare az sokote
motmaen bashin agar shoro be neveshtan konin
hata agar darde delam bashe ghashange
mage hamishe baghie bayad az shoma yad begiran
chera fek mikonin sohbat az mozie ke narahateton karde arze nevashtano nadare
shayad be darde kasi nakhore avazesh khodeton az daste ye alame harfe nazade khals mishin
khob shayad vaghean darin khodeton gol mizanin say konin
negahetono avaz konin
movafagho shad bashin
:)

همون یه دوست پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه.اومدم بهتون بگم این حالتونو(نمیتونین بنویسین) درک میکنم چون خودمم بعضی وقتا حتی نمیتونم حرف بزنم.ولی با تمام وجود ازتون خواهش میکنم سعی کنین تو سال جدید همون آدم شاد و دوست داشتنی بشین(به نظر من هنوزم خیییییییلی دوست داشتنی هستین)
امیدوارم موفق بشین

همون یه دوست شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام
خیلی دلم گرفته گفتم یک کم باهاتون درد دل کنم.راستشو بخواین همیشه وقتی به آخر سال میرسیم غم دنیا میشینه به دلم وقتی میبینم یه سال دیگه هم گذشتو من همون آدم تنهام و هیچ چیز عوض نشده احساس پوچی میکنم واسه همین از عید و لحظه تحویل سال متنفرم کم کم داره از خودم بدم میاد
امیدوارم شما مثل من نباشین

Efair دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ق.ظ http://efair.blogfa.com

پیشاپیش چهارشنبه سوری 89 و نوروز 90 رو به همه تبریک میگم
ما که نفهمیدیم 89 چطوری تموم شد، انگار نوروز 89 همین دیروز بود
بنابراین از همین الان نوروز 91 رو هم تبریک میگم
سال خوبی داشته باشید، پر از موفقیت
خدا کنه در این سال دیگه شده، مسعود سر و سامون بگیره.
ایشالله همه عزبونه بووه.

همون یه دوست دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ق.ظ

براتون سالی سرشار از موفقیت و کامیابی آرزو میکنم
سال نو مبارک:-*:-*:-*

سحر دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

باز باران بارید, خیس شد از خاطره ها ,مرحبا بر دل ابریه هوا,هر کجا هستی باش, آسمانت آبی, و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی.......
سال نو بر همه مبارک
من از بچه گی عاشق عید بودم , خیلی خوشحالم که سال جدید با آرزوهای جدید اومده!

محمد سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ http://tilip.blogfa.com

نمیدونم چرا وقتی اسم حسن کچل و شنیدم ته دلم خالی شد...چرا قلبم وول خورد...
اما در هر صورت متاسفم...

محمد سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://tilip.blogfa.com

راسی طبق معمول همه جایی...
یه سال شکلاتی با یکم آلبالو کنارش رو براتون آرزو میکنم...

حورا جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ http://navayetanha.blogfa.com

روزگارتان برمراد
روزهایتان شاد شاد
آسمانتان بی غبار
سهم چشمانتان بهار
قلبتاناز هر غصه دور
بزم عشقتان از غصه دور
بخت و تقدیرتان قشنگ
عمر شیرینتان بلند
سرنوشتتان تابناک
جسم و روحتان پاک پاک
نوروز مبارک

maryam چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://maryamzibatalab.mihanblog.com

سلام استاد
امیدوارم بهتر باشین
سال نو مبارک:)
در سال جدید براتون یه دنیا آرزو های خوب , قشنگ و لبخند رو آرزو میکنم

موفق وشاد باشین :)

لیدی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ http://homelesslady.blogfa.com

سلام ....
خوشم نمیاد مثله همه بگم ...خدا بیامرزه...خدا صبر بده...غم آخرت باشه...!!!
اما اینو مطمئنم الان دیگه دردی رو تحمل نمیکنه

enice پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ

ایکاش واسه سال جدید یه مطلبی میذاشتین
که ما تبریک سال نو رو اینجا ننویسیم
میدونم اگه بگم سال نو مبارک .خیلی کلیشه ای میشه
پس سال نو مبارک .:)

mr.nerv چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ

دو سه شبی طول کشید
ولی نشستم کل وبلاگت رو خوندم
امیدوارم زودتر یبوست فرهنگیت خوب بشه!

مهسا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ق.ظ

ostad?
chra up nemikoni khoB?
ha?

Sir Lord NELSON پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ

OH GOD!!!!!!
vaaaaaaaaaaaaaaaaaay
delam....halam bad shod vaghti in posto khondam........khodaya.....nemidonam ishala ke beheshto barash besazan
vay enghad halam bad shod ke nemidonam chi begam
yadam raft khodam kojam chie dardam......kash mishod dad zad ahay adama biayn bebinin daran khobaro mibaran
kash in adama mifahmidan zendegi kheili bishtar az kine tozio aziat kardane ham arzesh dare....nemidonam chi beam sotad delam mikham 1dele sir gerye konam....:'(

:( یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ب.ظ http://safefire.blogfa.com

سلام ... با نهایت تاسف برایه این که دوستتون رو از دست دادین و تشکر از مطالب خوبتون و یک درخواست ...
اگر ممکنه موزیکی که رویه وبلاگتون پخش میشه رو به من اسم یا فایل دانلودش رو معرفی کنین !
با تشکر و آرزوی موفقیت
اگه دوست داشتی به من هم سر بزن و نظر بده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد