به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

هزار حرف نگفته

همه چیز از زمانی شروع شد که برای عید دیدنی رفتیم خونه فاطمه و شوهرش!
فاطمه گفت: کارشناس برنامه هزار راه نرفته گفته 80 تا 90 درصد زنان ایرانی در روابط جنسی توسط همسرانشون ارضاء نمیشن! و بعد فاطمه تصمیم گرفت اینو تحقیق کنه پس شروع کرد به آمارگیری از مادرش و زنان اطرافش. و با تعجب دید که اونها اصلا نمی دونن ارضاء یعنی چی و در جواب فاطمه خنده شون می گیره! پس فاطمه نتیجه گیری کرد که دلش میخواد دخترش پیش از ازدواج روابط جنسی رو تجربه کنه تا مطمئن باشه که شدت نیاز اون و همسرش به سکس یه اندازه اس!
این حرفها منو حسابی به فکر فرو برد. از خودم پرسیدم چرا تعداد خیانتها، ازدواجهای مجدد یواشکی یا طلاقهای ناشی از عدم ارضاء جنسی طرفین انقدر زیاده؟
بعد از بررسی های مختلف فهمیدم که شاید یکی از مهمترین دلایل این مساله، فراوانی یه بیماری روانی در جامعه ماست که روانشناسها بهش میگن واپس زدگی جنسی! روانشناسها میگن اگر تو گوش یه نفر از بچگی و اوان بلوغش دائما هر تلاشش برای کسب لذت جنسی رو گناه بنامی تا سرکوب بشه، اون نسبت به جنسیتش احساس بدی پیدا می کنه و بعدش حتی وقتی پیش همسرشه ضمیر ناخودآگاهش اجازه لذت بردن از سکس رو بهش نمیده.
این بیماری در حالت حادش اختگی روانی نام داره و زمانیه که رغبت فرد به سکس کاملا از بین میره اما در حالت عادیش که بسیار شایعه در مردان باعث تلاش برای زودتر ارضاء شدن بجای لذت بردن از فرآیند سکس میشه و در زنان این احساس گناه باعث پرشور نبودن و انفعال در حین عمل، کمتر لذت بردن و دیرتر ارضاء شدنشون میشه.
اثر فیزیکی واپس زدگی جنسی یعنی زودارضایی مرد و دیرارضایی زن رو میشه با آموختن روشهای همزمانی ارضاء، کمتر کرد اما اثر روحی واپس زدگی جنسی که لذت نبردن از جریان سکس و پرشور نبودنشه تنها زمانی حل خواهد شد که سکس رو یه هنر ببینیم و به خودمون اجازه رویا پردازی و یافتن روشهای متنوع برای انجامش رو بدیم تا هر روز روشها و برخوردهای متنوع تری برای حفظ طراوت سکسمون پیدا کنیم. مثل هنر دیدن آشپزی برای آموختن روشهای متنوع آشپزی و پختن غذاهای خوشمزه و افزایش لذت غذاخوردن. (نه مثل من که سالهاست هر وقت به دختری که دوستش دارم فکر می کنم دلم نمیخواد توی تخیلاتم هم اونو با یه ظاهر زننده تصور کنم!)
سیستم سنتی ازدواج ایرانی که مبتنی بر معرفی اطرافیان، چهار جلسه خواستگاری و سپس انتخابه اگر چه موندگارتره و کمتر از ازدواجهای پس از تجربه دوستی منجر به طلاق میشه اما فقط کسانی می تونن خودشونو راضی به چنین سیستمی بکنن که معیارهاشون برای انتخاب همسر کدبانوگری، توانایی بزرگ کردن بچه و توافقات کلی اخلاقیات اجتماعی یا مذهبی باشه وگرنه دوست داشتنی بودن یا اعصاب خورد کن بودن خصوصیات شخصیتی طرف در حد شد شد، نشد نشده که این برای کسانی مثل من که نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن جزو نیازهای مهم زندگیشونه مثل کابوسه اگه مثل کاظم هر بار که دارم با تموم وجودم از دغدغه های مهم زندگیم حرف می زنم ببینم همسرم در حال گوش دادن به من از سر بی حوصلگی، نرم نرم داره پرزهای فرشو جمع کنه!
کلا این سبک انقدر شانسی و بیمزه و خالی از هیجان و عشقه که حتی خود ایرانیها هم تا به حال فیلمی نساختن که توش ازدواجی به این سبک رخ بده!
و البته پیروان این سیستم چون بدون هیچگونه رابطه و شناخت قبلی با همسرشون ازدواج می کنن چون از خیانت همسرشون پس از ازدواج می ترسن پس براشون مهمه با یه دختر باکره ازدواج کنن. خطری که در این سیستم احتمال وقعش زیاده اینه که چون دو طرف سلایق جنسی همدیگه رو نمی شناسن احتمال تفاوت رغبت طرفین به سکس زیاده.
مثل سارا که بخاطر عدم تمایل شوهرش به سکس ازش جدا شد یا مهسا که شش ماه بعد از ازدواج، بخاطر عدم تمایل شوهرش به سکس با جراحی بکارتشو برداشت و یکسال بعد هم از شوهرش جدا شد و تازه این مال نمونه های حاده نه نمونه های خفیف که 80% جامعه مونو در برگرفته!
اما روش جدید دختر پسرها که طرفدارانش نسل به نسل داره خیلی سریع زیاد میشه روش غربیشه که مبتنی بر دوستی پیش از ازدواجه که برای شناختن طرفه چه از لحاظ روحی و چه سکس. و در این سیستم چون اعتمادت به همسرت از شناخت روحی اون و دونستن میزان عشقش نسبت بهت نشات می گیره نه از باکره بودنش، باکره موندن به معنای عدم لذت بردن دختر از سکس و احتمالا نشونه یه بیماری جسمی یا عقده روحیه!
اما چون اکثر ما سیستم سنتی که حتی دوستی پیش از انتخاب رو غیر مجاز میدونه رو خیلی سفت میدونیم و هم خونگی و سکس سیستم مدرن رو خیلی شل هر کس این وسط یه جایی گیر کرده و همه چی قاطی پاطی شده!
بعضی در حد دوستی رو مجاز میدونن، بعضی بوس، بعضی ارضاء، بعضی سکس و نهایتا هم خونه شدن بستگی داره که مبارزه بین احساس گناه و نیاز به دوست داشتن هر کس رو در چه موقعیتی نگهداره! مثلا بعضی پسرها که برای برآورده شدن نیازشون به عشق یا سکس، دوستی و سکس رو تجربه می کنن وقتی میرن پای ازدواج براساس القائات سیستم سنتی سعی می کنن امنیت ازدواجشونو با باکرگی همسرشون تضمین کنن و دخترانی که نیازشون به عشق رو با دوستی برطرف می کنن برای اینکه بتونن براساس سیستم سنتی ازدواج کنن، انواع روشهای سکس و ارضاء بدون از دست دادن بکارت رو می آموزند تا بتونن به شوهر آینده شون دروغ بگن! و این دروغ و ریا رو من دوست ندارم.
من با دوستهام راجع به این موضوع حرف زدم و هزار حرف نگفته از ارزش والا تا ایرادات باکرگی شنیدم! فهمیدم پسر دخترها نه اینکه هیچوقت روشون نشده با هم راجع به این قضیه حرف بزنن چقدر تعجب می کنن اگه نظرات همدیگه رو بدونن؟!
مثلا توی بابل دختری بهم گفت: تقریبا خیلی کم هستن دخترهایی که پیش از ازدواج حاضر به سکس باشن. و دختر دیگه ای بهم گفت که جز یه نفر، بقیه دوستانش سکس رو تجربه کردن!
این نظرات منو به این فکر انداخت که از شما بخوام تا در این نظر سنجی شرکت کنید. پس لطفا به سئوالات زیر جواب بدید.
(اگر می خواهید ناشناس نظر بدید لطفا جنسیت، سن و محل زندگیتان (شهرستان یا تهران) را بنویسید.)

سئوالات دختران :
1- رابطه دوستی پیش از ازدواج را برای خودتان تا چه مرزی مجاز می دانید؟ (از دوستی گرفته تا بوسه و نوازش و آغوش و ارضاء و نهایتا سکس)
2- فکر می کنید چند درصد از دختران دوروبرتان تجربه ای در این زمینه را داشته اند؟ (می توانید بر حسب نوع رابطه یا موقعیت جغرافیایی یا سن و سال و هر چیز دیگری طبقه بندی کنید.)

سئوالات پسران :
1- رابطه های همسرتان پیش از آشنایی با شما را تا چه مرزی مجاز می دانید؟ (از داشتن دوست پسر گرفته تا بوسه و نوازش و آغوش و ارضاء و نهایتا سکس)
2- فکر می کنید چند درصد دوستانتان برایشان باکره بودن همسرشان مهم است؟ ( می توانید بر حسب شهرستان یا تهران یا سن و سال طبقه بندی کنید.)

لطفا به دوستانتان بگوئید که در این نظرسنجی شرکت کنند.

راز خط سرنوشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.