به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

محض یه لبخند!

وقتی دوست عزیزم سینا پرتوی بهم گفت که برام یه شعر سروده و اونو واسم فرستاد، با خوندنش کلی خندیدم و دلم نیومد آپش نکنم ولی پیش پیش بگم نامرده هر کی از استعاره­های پنهان در این شعر سو،استفاده کنه و از این به بعد منو گیسو کمند صدا بزنه ها!!! D:


ای که پیشانیت چون قدت بلند

طاق ابرویت کمان زلفت کمند

از زمانی که تو ورزش کرده ای

                   یک نه بل صد دل تو آبش کرده ای

تو خدای بازی و افسانه ای

                   گاه تند و گه متین گپ میزنی

گر تو می خواهی وصال ملودی

                   پس نکن وقتت تلف تو بیخودی

ای که دلها را به مهر آب می کنی

                   پس چرا اینقدر دیر آپ می کنی؟

نظرات 25 + ارسال نظر
Efair پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ http://Efair.blogfa.com

سینا جان دمت گرم
گر تو می خواهی وصال ملودی
پس نکن وقتت تلف تو بیخودی
اینو خوب اومدی. خدا ایشاالله پا بندش کنه. الهی آمین

یه دوست شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:23 ب.ظ

آقا سینا دمت جیز بالاخره شما تونستی این پسر بداخلاقو بخندونی و به حرفش بیاری.خدا شادت کنه تا بازم بتونی این مسعود کوچولو رو بخندونی
آقا مسعود شمام بخند و حالشو ببر.بای بای

حورا شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ

گر تو می خواهی وصال ملودی
پس نکن وقتت تلف تو بیخودی
ای که دلها را به مهر آب می کنی

پس چرا اینقدر دیر آپ می کنی؟
خیلی قشنگ بود دستش درد نکنه یکی باعث شد این استاد گلمون بالاخره آپ کنه

maryam یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ http://maryamzibatalab.mihanblog.com

سلام استاد خیلی تصادفی سر زدم و از اینکه یه متن جدید گذاشتین خیلی خوشحال شدم
خدا خیرت بده آقا سینا بلاخره استادو از لاک تنهایی در آوردین

به امید یه دنیا لبخند و شادی
:)

Sir Lord NELSON یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

salam ostad kheili bahal bod
man chand vaghtie taze miam weblogeton
vali taghriban har postio peyda kardam khondam
plzzzzzzzz bishtar up konin:D
dooooooooooooooosetooooooooooon daram be andazeye hameye tanhaiam

ur the best

labkhand سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ق.ظ

خوشحالم که شاد میبینمت
من سینا رو نمیشناسم اما دمت گرم داش سینا

استاد یادمه همیشه بهم میگفتین با اینکه زیاد میخندم اما احساساتم بروز نمیدم
چرا خودتون اینکارو نمیکنین فکر نمیکنین وقت شاد زیستن باشه؟
بابا بیخی بخند دیگه..............

امید نیک دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ http://alef-mim-roshan.blogsky.com/

پس چرا اینقدر دیر دیر آپ می کنی؟
عروض را خوب رعایت نکرده مهندس جان

مریم سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.thornbirds.blogsky.com

جالب بود.....

شاگرد سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام
من خیلی وقته که شمارو ندیدم ولی اون زمانی که شما استاد ما بودین شادترین کسی بودین که میشناختم و فکر میکردم کسی به قشنگی شما زندگی نمی کنه، خیلی سعی کردم مثل شما زندگی کنم ولی خیلی موفق نشدم :)
حالا از روی نظرات شاگرداتون هس کردم نمیشناسمتون :(

به هر حال، اومدم که بگم خیلی قشنگ بود به دوستتون بگین بازم از این کارا بکنه ؛)
به امید روز های زیبا

دریادل سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.daryadel22.blogfa.com

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...




گشتم نبود...نگرد نیست


هیچ وقت نگرد دنبالش چون بد خودتو خراب میکنی...بعد دقیقا زمانی که پیداش کردی به خاطر تموم زخمایی که از گشتن به تنت وارد شده از دستش میدی.....فقط به این ایمان داشته باش که یه روزی خودش میاد...تو زندگیتو بکن

من تجربش کردم...تو دیگه درگیر نشو...بد راهیه...هم کشنده هم خراب کننده

فریاد خاموش شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ http://kochik.blogfa.com

سلام مسعود جان
احسنت احسنت بر این شاعر و شعر یکی در میون بی وزنش :))

امید ببین چی کار کردی منم مثل خودت تریپ شاعرا رو در آوردم

آقا آپ بفرمایید ملت لذت ببرند
راستی بازی واقعی ریسک رو دیدم از نزدیک در اولین فرصت می زارمش رو فیس یا بلاگم

موید باشید

x سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

salam ostad omidvaram khub bashid,ye chiz mikham begam ke omidvaram narahat nashin,shoma 4shanbe va 5shanbe oloom fonun hastid,ehsas mikonam chon akhare haftast khaste hastid ye darsi midid sari mirid,baghiyasho hamaro midid daste hale tamrina ke be nazaram ziad khub nist.age momkene khodetun bistar dars bedin intori kheili behtare omidvaram az enteghadam narahat nashid.age in nazaro bekhunid mamnun misham.......

mora دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ق.ظ http://tilip.blogfa.com

ras mige dg ostad cheghad dir up mikoni?x-( he ostade gisu kamand:D

مریم نخودی چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ http://maryam-nokhodi.blogsky.com

سلام
من زیاد نمیشناسمتون
خیلی تصادفی وبلاگتون رو دیدمو وخوندمش و با اجازتون لینکش رو تو وبلاگم گذاشتم
من تازه کارم تو وبلاگ نویسی و چند تا سوال دارم ازتون در همین مورد
اگه تونستید یه سری بزنید به من
ممنون

x پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ

ensafan kheili maskharast,rafti tamame kara ro sepordi dast 2ta oghdei(ehsani&hejazih
masalan shoma ostadi......
in termam vase inke zaye nabashe hamaro pas mikoni,hadeaghal har ki hagheshe pas kon na har ki bahat khub barkhord mikone.....

عسل پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

چرا نیستی؟دل ما تنگ شد خب یکم انصاف داشته باشی که به جایی بر نمیخوره اصلا معلوم نیست این چیزایی که مینویسم رو می خونی یا نه ... پوووف چه سوال احمقانه ای خب معلومه که نمی خونی اصلا بیخیال ........خوش باشی

Nima یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ

manzoor e khassi nadaram. hamintori be yade ghadima

http://gistela.blogspot.com/2011/08/blog-post_20.html

آشنای امروز سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام
استاد احیانا قصد آپدیت کردن وبلاگتان را ندارید!!!!!!!!!!

فرشته مهربون شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ http://neveshtehaieasemani.blogfa.com

سلام استاد

دلم براتون خیلی تنگ شده .خصوصا برای دل نوشته هاتون.
خوشحال می شم اگه به وبلاگم سر بزنید.

حنا دختری در مزرعه شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام
واسه اینکه کسی متوجه بشه اون آدمی که الان از کنارش رد شده عشقش هست یا نه لازم نیست یرگرده و نگاش کنه .وقتی کسی ار کنارت رد شد نسیمی که از سرعت قدمهاش ایجاد شده بود مثل طوفان تک تک سلول های بدنتو طی کرد .دیگه لازم نیست به صورتش نگاه کنی یا بخوای تست کنی آیا دوسش داری یا نه.
فقط تو چشاش نگاه کن و خدا رو ببین .
نمی دونم ملودیه شما رو میشتاسم یا نه ولی فکر میکنین ارزش عاشقی ۱ساله؟نمی ارزه صبر و تحمل؟شاید اون صبر کرده تا به شما ثابت کنه هنوز تو خودخواهیتون گیر کردین؟شاید هنوز اونقدی که لیاقت و عشق ودارین زلال نشدین؟
اگه سال ۸۶پیداش میکردین مطمئنین مثل الان تنهاش نمیزاشتین و ازش خسته نمیشدین؟عشق ...

یکی دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

خیلی بلدی،اما روش ات بده.مراقب حل تمرینات باش/

یه شاگرد قدیمی جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام استاد
خواستم نظرم رو، جای خودش،نظرات پست "آخرین نگاه پدرم" ، بذارم گفتم شاید نخونید. برا همین اینجا نوشتم، ببخشید!
بعد از خوندن مطلبتون خیلی چیزا فهمیدم.
حالا فهمیدم که چرا روشنترین تصویری که از استاد قدیمی ام دارم تصویر پسر بچه ای تنها و مهربونه.
حالا فهمیدم که چرا نابترین جمله ای که از این استاد یادمه اینه که " واسه اتفاقی غصه بخور که وقتی داری می میری حداقل یادت بیاد این اتفاق چی بود"
حالا فهمیدم معنی اون نگاه ها، اون حس عجیبی که تو چشماش موقع خداحافظی بود.
حالا خیلی چیزا رو فهمیدم.
شاید بزرگترین چیزی که یه استاد می تونست به شاگردش یاد بده، حالا فهمیده باشم.
همیشه در مهربونی کردن موفق باشید.
شاگرد بهمن 84

؟ جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ

خیلی بی انصافی مسعود
الان که خوب فک کردم نمی شه که تو ننویسی!
جای نوشتنت عوض شده....
خیلی بی انصافی
منم سرم تو لاک خودم بود
یهو تو پیدات شد
من به خوندن راضی بودم
ولی خیلی بی انصافی تا فهمیدی می خونم دیگه اینجا ننوشتی...
خیلی بی لنصلفی...

fnana چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ب.ظ http://fnana.blogfa.com

وااااای ک چقدخندیدم
خیلی وب باحالی داری هوارهوارتالایک
خوشحال میشم ب منم سربزنی

دانشجوی علوم و فنون جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام استاد عزیز
منم دانشجویی از دانشجویان علوم و فنون مازندران ورودی 91
میدونم شاید دیدن این متن توسط شما شانسی کمتر از 0.0001 درصد داشته باشه
اما من فکر میکنم که باید با شما صحبت کنم
راه دیگه ای هم برای ارتباط با شما ندارم
REZA.ABEDINI.47@GMAIL.COM
ایمیل منه
خبرم کنید اگر دیدید
متشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد