به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

...

:)

نظرات 12 + ارسال نظر
مامبو جاامبو جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ق.ظ http://mumbojumbo.blogfa.com

خوشحالم که خوشحالی .

متن 10 روش برای نابود کردن مسعود هاشمیان رو برات نوشتم

:)

http://mumbojumbo.blogfa.com/post-184.aspx

پری سا جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ http://parisa-a.blogfa.com/

:)

پی نوشت: ......

پ جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ق.ظ

:)

حسین شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://lifeforhappiness.blogfa.com

سلام
امیدوارم واقعا مشکلت حل شده باشه و خوشحال واقعی باشی


اون روز صبح که اشتباهی زنگ زدی و بعد قطع شد با خودم فکر کردم بهش زنگ بزنم یا نه آخه یهو یه چیزی بهم گفت مسعود داره امتحانت می کنه برای همین زنگ زدم ولی نمی دونم چرا درباره مشکلای چند روز اخیرت باهات صحبت نکردم ؟؟؟؟؟؟؟؟
به هر حال مثل همیشه دوست دارم


راستی یه سوال فنی :
تو بلاگ اسکای چه جوری میشه عکس لود کرد؟

اول باید عکستو توی یه سایت رایگان (مثل tinypics.com) آپلود کنی و بعد در موقع نوشتن پست، روی آیکون عکس کلیک کنی و آدرس دسترسی به عکست که سایت آپلود کننده در اختیارت گذاشته رو اون تو بنویسی.

مینا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ

:)
امیدوارم که بتونی تصمیم درستی درباره نوشتن یا ننوشتن وبلاگ نویسیت بگیری.... من هم خوشحالم که خوشحالی...

مهدیه یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ http://khmad.blogfa.com

سلام مسعود جان

بعد خووندن پستهای اخیرت یه پست جدید نوشتم.

خوشحال باش آره!

[ بدون نام ] یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی .........خیلی خیلی دوست دارم

مسعود دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.tomyprincess.blogsky.com

بچه ها٬
بسه٬ غلط کردم!
از خجالت آب شدم... دیگه ننویسین!
(واااااااای! چقدر خوبه که تو اوج لحظات تنهایی و تلخی زندگیت٬ جای اینکه منطقی به خودت خاطرنشان کنی که آدمها دوستت دارن بارون محبتشون به سرت بباره و غصه هاتو با خودش ببره؟!...)
طانا : به کلیه خوانندگان محترم این وبلاگ خاطرنشان می کنم که تو قسمت میانی بدن مسعود عروسی بر پا شده!!! :">

مهدیه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.khmad.blogfa.com

سلام

من شما رو ندیدم و زیاد نمی‌شناسم اما جسارتا به خودم اجازه دادم و وب سایت شما رو لینک کردم به وبلاگم. شما اولین نفر هستین که دلم می‌خواست وب لاگش لینکم باشه. معذرت یه خیلی آقای مسعود. بابت هدیه صادقانه‌ای هم که فرستاده بودین از پشت وبلاگ مرسییییییییییییییی. خوشم آمد.

saloos دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ

salam! ostade mehraboon! emruz kheili khush gozasht behem! omidvaram be shoma ham! rastesho bekhain omadanam be khatere shoma bud vagarna nemikhastam hala hala ha biam kanoon! vali aslan az omadanam pashimoon nistam! kheili ham khoshalam! agar emruz nemigoftam man boos...man baghal badesh kheili pashimoon mishodam! kolan kheili bahal bood kheili hal kardam....

سالوس عزیز! خیلی کار خوبی کردی چون منهم دلم میخواست اما روم نمیشد این کارو بکنم! ما در برابر خواهشهای دلمون مسئولیم!
با تمام وجودم اعتقاد دارم، ارزش هر کاری به اندازه میزان شادی ایه که به ارمغان میاره...

محمد رضا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام مسعود جان !
حال واحوالت چطوره؟؟ بازوهات چاقن ؟
من هم ( اگه حمل بر خودستایی نباشه) شروع کردم به باشگاه بدن سازی رفتن!
ایمیلت رو نداشتم گفتم اینجا برات پیغام بذارم. یه سوال کامپیوتری داشتم . هر وقت وقت کردی یه نگا به این بنداز:
http://www.mathworks.com/contest/wiring/rules.html
این سوال مسابقه سایت matlab هست که هر سه ماه یکبار برگظار میشه. میخواستم ببینم این گونه مساله ها چه جوری حل میشن. ممنون میشم دفعه بعد که همدیگه رو دیدیم برام یه توضیحی بدی .
خیلی خیلی لطف می کنی.

البته من اهل خودنمایی نیستم وگرنه می گفتم که از بس هیکلم توپ شده سرشونه ام لای چارچوب در گیر می کنه!!!
ضمنا، سایتش باز نمیشه!

من و هیچ پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ

این سه تا نقطه
یعنی کلی سکوت؟؟؟
یعنی کلی حرف؟؟؟
یعنی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد