به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

به شاهزاده رویاهایم

این وبلاگ، مجموعه نامه هائیه برای شاهزاده رویاهام. شاهزاده ای که هنوز دارم دنبالش می گردم. عین نامه های جودی ابوت...

هزیون

الان تو شکم یه نهنگ تنهانشسته ام و دارم با ماشیم تایپ کهنه ام خاتراتمو مینویسم. کره بادوم زمینی آسونترین کلمه دنیاست و ریقیلابی تر از کونترپوان، آرامش تنهای رسی نانت اسب دن کیشوت رو برام به ارمغان میاره... پیوند فرخنده هری پاتر را به خاله نرگس و یانگوم صورتی خوابم گرفته.

کی بود گفت سلام؟ های! تو خودت خاهر مادر نداری وبلاگ مردمو می خونی؟ خاله هم نداری؟ حیوونکی... سر من به جایی نخورده؟ زبون کلفتی می کنی گردن دراز؟!... نکنه من مرده ام؟... کله ام به قاعده یه تشت بزرگ شده دارن توش دیگ مسی می شورن. خر خودتی! دیگ مسی رو که نمی شورن... می پوشن... من یه خر خاکی تنهام. کسی قرص آبیه منو ندیده؟

عادم وختی مریز میشه بیهال میشه. دیگه هال فکر کردن نداره، واسه حمین یه گوشه ته نشین میشه. ناله کردن و هزیون گفتن حم اینجور موغها خیلی می چسبه. به من چه مربوطه که چرا؟ مگه من فضولم؟! من فقط یه خورده حالم درازه موکت کم آوردم...

نظرات 3 + ارسال نظر
پنجره چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.pnb.blogsky.com/

خیلی خوب و باحال بود. احساس کردم بیشتر خودتی... واقعی‌تر...
به نظر من گاهی آدما با خوبی‌ها دور خودشون دیوار می‌کشن!

هیوا پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ب.ظ http://hiva.wordpress.com

چه هزیون هاى !‌

بابک جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ

با اینکه میدونم موقع نوشتنش حالو روز خوبی نداشتی، ولی من که حال کردم

باور کن هفته دیگه میام شمال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد